Tuesday, March 10, 2009

新老板。。。

是我的能力不够???
是我的人际不好???
是我的功夫不好???(擦鞋)
是我的态度不善???
是我的条件不足???
是我的身材不准???

我不知道。。。。。。。。。。。。。

老板要调职了,而大老板找了新人代替他,也不愿我上位。。。。

是我悲哀吗????还是提醒我,你可以走了????
是我没有工作能力???还是提醒我,你永远是下属???
是我太沉默???还是提醒我,你太弱了????
是我太好欺负???还是提醒我,你斗不过管理层的???

我不知道。。。。。。。。。。。。。

谁能告诉我?????????

心理不平衡了。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

2 comments:

Anonymous said...

don't keep asking y...

but ask yourself, are you ready for it?

sometimes stay & look doesn't mean you're not good enough. Peace your mind 1st. Brother.

Anonymous said...

hhmm.. I don't think what you listed out. Maybe to your big boss, you are not into that level yet. You just work for 2 years plus, long way to go and to learn, add oil